czwartek, 16 kwietnia 2015

365



Ziemia obiega Słońce w ciągu jednego roku gwiazdowego, czyli: 365 dni 6 godzin 9 minut 9,54 s.
/http://pl.wikipedia.org/wiki/Ruch_obiegowy_Ziemi/ 

 
Właśnie zdałam sobie sprawę, że minął już ponad rok, od kiedy dowiedziałam się, że wyjeżdżam do Indii. #sentymenty #BożeKiedyToByło #CzasSzybkoLeci

Rok temu zdecydowałam się porzucić moją szkołę, kraj, znajomych, rodzinę, dom.

Nowa szkoła. Nowy kraj. Nowi znajomi. Nowa rodzina. Nowy dom.
 
Życie w kraju, gdzie nawet paczkę czipsów otwiera się inaczej.

365 nowych rzeczy.

Dokonałam transplantacji z jednego miejsca do innego. Czy to oznacza, że nie mam już korzeni? I czy dorastanie zawsze wychodzi na dobre?

Trzysta sześćdziesiąt pięć. Dziś jestem tam gdzie byłam rok temu. W tym samym miejscu wokół słońca.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy